Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V Česku vzniká nová televize pro děti. Tuty TV vsadí na youtubery a animované pořady

Nová televizní stanice Tuty, určená pro dětské a dospívající diváky, startuje od 1. června. Vysílat bude animované pořady, hudební klipy z YouTube, ale i vlastní projekty a provozovatelé chtějí spolupracovat také s youtubery.

Tuty TV bude zastupovat společnost Atmedia. Stanice bude dostupná přes běžnou anténu v dosahu pokrytí regionální digitální sítě Českých Radiokomunikací, na satelitu, v kabelové televizi a také bude vysílat živě na internetu. Jako jediná komerční televize určená pro mladou generaci plánuje vysílat zdarma.

Televize míří svůj obsah převážně na děti od 4 do 10 let a mládež od 11 do 17 let. „Naše cílová skupina se během dne u televize střídá. Proto začínáme ranním blokem seriálů a zpívánek pro ty nejmenší. Dopoledne bude naplněné hudebními klipy a večerní program bude patřit teenagerům,“ uvedl programový ředitel Tomáš Kubizňák, který svým věkem sám spadá do cílové skupiny. Pro nejmladší zařadí Tuty nejnovější řadu seriálu Teletubbies. Na teenagery zacílí hraný seriál Degrassi, který vyhrál ocenění zahraničních televizních stanic.

Reklama
MMcite

Investice za desítky milionů

Generálním ředitelem televize je podnikatel Miroslav Maxa, jméno skutečného majitele však zástupci Tuty TV zveřejnit nechtěli. „Jedná se o čistě český projekt, provozovatelem Tuty TV je česká akciová společnost Tuty Broadcasting, která nepatří pod žádnou z televizních skupin,“ komentoval vlastnickou strukturu obchodní ředitel televize Pavel Bouček na tiskové konferenci. Podle něj platí investoři za spuštění projektu desítky milionů korun. S návratností investice počítají do tří let. Studio má televize na Chodově v budově Českého metrologického ústavu.

Tuty má v současné době dva kmenové zaměstnance, do budoucna plánují provozovatelé jejich počet navýšit na deset. Spoléhat budou ale převážně na externí pracovníky. „Jedním z našich vlastních projektů bude blok zaměřený na cvičení a zdravý životní styl, kterým bude diváky provázet známý fitness trenér a muž roku Jakub Kraus,“ přiblížil Kubizňák.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)