Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Redaktoři deníku MF Dnes se prohlášením distancovali od údajného ovlivňování obsahu a řada z nich zvažuje výpověď.

Mladá fronta Dnes My, níže podepsaní, považujeme za nutné vyjádřit se k audionahrávkám nyní již bývalého komentátora MF Dnes Marka Přibila pořízeným na schůzkách s ministrem financí a faktickým vlastníkem vydavatelství Mafra Andrejem Babišem. (…) Razantně se distancujeme od chování našeho kolegy, protože je neprofesionální a nemorální. Odmítáme, aby měl Andrej Babiš jakoukoliv možnost skrytě ovlivňovat nebo manipulovat obsah našich článků.

Martin Kolátor Čestně prohlašujeme, že si dáme pozor a už se na poradách s panem Babišem nenecháme natáčet.

Martin Binarniladin Marx Strašně by mě zajímalo, kdo jim po třech letech kolaborace to pobouření a překvapení uvěří. On si Babiš koupil média asi proto, že miluje trh s klesajícím prodejem a jako službu veřejnosti a sociální zabezpečení pro škrabáky, které už lidi nečtou málem ani zadarmo.

Reklama
ČEZ

Tomáš Poláček Za prvé: K MF Dnes by se měli vyjadřovat hlavně ti, kteří ji aspoň občas čtou. Za druhé: Lidi, kteří těmi novinami prošli a dnes mají škodolibou radost z jejich potíží a ještě dokopávají bývalé kolegy, jsou ubožáci. (…) Kritizujte si od rána do večera, důvody máte, ale na druhou stranu nezapomínejte dodat, že čtenářsky je MF Dnes pořád nesmírně zajímavá a že v její redakci pracují desítky špičkovejch a poctivejch novinářů. (Což samozřejmě nemůžete vědět, pokud ty noviny nečtete, a tím pádem raději mlčte.)

Gonda Hele, seriózně se nedáte číst už pár let. Ale tohle je fakt konec. Neočistí žádné prohlášení. Prostě to rozpusťte.

Jiří Rybár Padá vláda, padá Mafra, všechno padá.

Jiří Vojtěch Podat dnes výpověď z MF Dnes je jako vystoupit z KSČ 18. listopadu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)