Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Měsíčník JJ, který přinášel čtení o youtuberech, po osmi číslech končí. Předplatitelé se musí spokojit s časopisy Popcorn nebo Top dívky.

Jeden pes Nevím, možná pro někoho smutná zpráva, ale časopis, co měl naučit děti číst, JJ, už nebude vycházet. – cítí se pobaveně.

Marketing & media Tištění youtubeři byli pro jejich fanoušky moc off-line.

Vojtěch Parkán Jo! Kdy už to ty fosilie vydavatelského trhu pochopí? By mě fakt zajímalo.

Reklama
ČEZ

Marketing & media -> Vojtěch Parkán Ale to přece dělali přímo youtubeři, aby to těm „fosiliím“ ukázali. 😉

Lucito Lucinka Zlatý Bravo. 🙂

Chyba Systému Ona drtivá většina konzumentů youtuberů prostě neumí číst. Jedno ze základních pravidel je znát svou cílovku. 🙂

Karel Keoma Šafář Hlavně, že jsou tam písmenka.

Jirka Vostrý Tohle nemohl nikdo myslet vážně.

David Svoboda Ani netuším, že něco takového vycházelo.

Světlana Votočková To nemůže vůbec nikoho překvapit. 🙂

Martin Novák Jen pro informaci. Časáku JJ se prodávalo dvakrát víc než Popcornu nebo Top dívek. Takže to nebyl propadák nebo špatný nápad.

Tomáš Tulinger Ta náhrada pro předplatitele je bomba. Výskal bych nadšením.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)