Téma: Měsíčník JJ, který přinášel čtení o youtuberech, po osmi číslech končí. Předplatitelé se musí spokojit s časopisy Popcorn nebo Top dívky.

Jeden pes Nevím, možná pro někoho smutná zpráva, ale časopis, co měl naučit děti číst, JJ, už nebude vycházet. – cítí se pobaveně.

Marketing & media Tištění youtubeři byli pro jejich fanoušky moc off-line.

Vojtěch Parkán Jo! Kdy už to ty fosilie vydavatelského trhu pochopí? By mě fakt zajímalo.

Marketing & media -> Vojtěch Parkán Ale to přece dělali přímo youtubeři, aby to těm „fosiliím“ ukázali. 😉

Lucito Lucinka Zlatý Bravo. 🙂

Chyba Systému Ona drtivá většina konzumentů youtuberů prostě neumí číst. Jedno ze základních pravidel je znát svou cílovku. 🙂

Karel Keoma Šafář Hlavně, že jsou tam písmenka.

Jirka Vostrý Tohle nemohl nikdo myslet vážně.

David Svoboda Ani netuším, že něco takového vycházelo.

Světlana Votočková To nemůže vůbec nikoho překvapit. 🙂

Martin Novák Jen pro informaci. Časáku JJ se prodávalo dvakrát víc než Popcornu nebo Top dívek. Takže to nebyl propadák nebo špatný nápad.

Tomáš Tulinger Ta náhrada pro předplatitele je bomba. Výskal bych nadšením.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk