Společnost Sodexo, která nabízí služby v oblasti zaměstnaneckých benefitů, spustila kampaň s názvem To nejlepší z práce. Ta poběží ve dvou vlnách. Aktuálně bude vidět v květnu a červnu, druhá vlna kampaně proběhne na podzim. Využívá speciální microsite, on-line a off-line média a OOH formáty. Součástí bude i soutěž na Facebooku o fotoaparát Polaroid.
„Komunikací cílíme nejen na stávající zákazníky, tedy zaměstnavatele, které chceme seznámit s novými možnostmi čerpání benefitů, ale také na jejich zaměstnance. Cílem je představit moderní digitální řešení čerpání zaměstnaneckých benefitů a v neposlední řadě pozitivní kampaní podpořit vnímání značky Sodexo na trhu,“ vysvětluje Štěpán Kleník, spolumajitel agentury Brainz, která je pod kampaní podepsaná.
Nový produkt Multi Pass Card v sobě spojuje stravenky a zároveň poukázky na volný čas. Na kartě má zaměstnanec dva účty, první je na stravování, z druhého může platit volnočasové aktivity. Podle zákona totiž musí být obě tyto položky oddělené.
Podle ředitele marketingu Štěpána Tůmy Sodexo očekává, že počet uživatelů digitálních produktů do dvou až tří let naroste až na 50 procent.
Sodexo v tom však není samo. „Brzy plánujeme spustit podobný produkt. Komunikaci chceme soustředit spíš na management firem,“ uvedl pro MAM Michal Vrubl, produktový manažer konkurenční společnosti Benefity.
Kampaň Sodexa propagující kartu Multi Pass Card bude k vidění i na OOH formátech.
Foto: Sodexo