Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamy blokujeme, když obtěžují

Přibližně polovina české internetové populace ve věku 18-60 let uvedla, že používá software na blokování reklamy. Lidé častěji tento software používají na větších obrazovkách (PC, notebook) než na menších (smartphone, tablet). Dnes se dozvíte hlavní důvody, proč lidé mají blokátory internetové reklamy nainstalované na těchto zařízeních. Na úvod je třeba říci, že odpovědi respondentů nebyly spontánní. Respondenti vybírali ze seznamu odpovědí, kde mohli označit až tři hlavní důvody, kvůli kterým software na blokování reklamy používají. Podíváte-li se na graf, uvidíte, že téměř polovina lidí, kteří reklamu blokují, to dělá kvůli tomu, že je reklama moc agresivní a obtěžující. Třetina lidí si myslí, že reklamy na internetu je už moc a také že se kvůli reklamě zpomaluje načítání a zobrazení webových stránek. Agresivitu reklamy častěji vnímají lidé ve věku 45-60 let než ostatní věkové skupiny. Obtěžování reklamou naopak častěji zmiňují lidé ve věku 18-34 let než ostatní a více ženy než muži. Muži častěji než ženy uvádějí, že reklamy je už moc.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)