Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Obchodní centra jsou atraktivní platformou pro shop-in-shopy a pop-up story

Pop-up story, respektive dočasné obchody na nečekaných místech, se stále více zabydlují i na českém trhu. Narazit na ně lze na letištích, vlakových a autobusových nádražích, v bývalých fabrikách, které nově fungují jako kulturní centra, ale díky zvýšené koncentraci lidí právě i v obchodních centrech.

Pop-up stánky, které zaujmou

Hlavním předpokladem zájmu či zastavení u pop-up storu je, že nabízí sortiment, který netřeba dlouho zkoumat a nákup předem zvažovat. Lidé vítají možnost „vezmi, zaplať a odejdi“ – celý nákup se odehraje do několika málo minut. Podle interních dat agentury Promotéři.eu až 61 procent nakupujících uvádí možnost nakupit si sezonní produkty jako hlavní důvod, proč využívají pop-up story. Kromě toho spotřebitelé také hledají: unikátní služby/produkty (39 procent), místní sortiment (36 procent), optimální ceny (34 procent) či pohodlí (33 procent) a zábavu při nakupování (30 procent).

„Koncept stánku musí být působivý a již na první pohled zaujmout, či dokonce šokovat. Neměl by působit prázdně a opuštěně, iniciativní a vstřícný prodejní personál je podmínkou. Maloobchodníkům ušetří koncept pop-up storu až 80 procent nákladů na vybudování obchodu ve srovnání s klasickou prodejnou. Je variabilní a flexibilní, není tolik náročný ani na lidské zdroje“, doplňuje za agenturu Vít Krčmář.

Reklama
ČEZ

Virtuální realita v ukrytém storu

Již nějakou dobu získává u značek na oblibě i koncept shop-in-shop. Značky využívají v jejich odlišení digital signage a různé interaktivní displeje, které dojem z nakupování ještě více umocní. S obsluhou na těchto vyhrazených nákupních plochách pomáhají příležitostně i vyškolení promotéři a hostesky.

Pop-up story a shop-in-shopy využívají zejména značky v kategorii elektroniky a FMCG. Svůj pop-up mají také čeští designéři v OC Chodov.
Zdroj: Promotéři.eu

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)