Potřebujete, aby bylo firemní logo několik let každý den zákazníkovi na očích a budovalo jeho vztah ke značce? Může to zařídit pevná, prostorná a praktická látková nákupní taška. Evropské i americké zdroje se shodují, že tento reklamní předmět si obdarovaní nechávají tak dlouho, dokud se doslova nerozpadne (údaje se liší, většinou je to ale několik let).
V závislosti na velikosti, designu a způsobu uzavírání se navíc povědomí o značce šíří v různých prostředích. Reklamní tašky přijdou vhod při nákupu potravin, ale také v létě na koupališti, ve fitcentru nebo třeba při stěhování. Jejich životnost a nosnost je oproti igelitkám větší.
Tlak na šetrný přístup k životnímu prostředí i chystaný zákaz volného rozdávání igelitových tašek od ledna příštího roku vedou k produkci trvanlivějších tašek, ať už z čistě přírodních vláken, nebo z kombinace materiálů.
Umělá vlákna se drží u větších a celkově robustnějších tašek, často se zpevněným dnem, ve kterých se dají přenášet například nápoje. Mívají doplňkové vnitřní kapsy a nezřídka se zapínají na zip.
Čím dál oblíbenější jsou lehké batůžky (vaky, případně gymsacky) se zdvojenými stahovacími šňůrkami. Původně se objevily u běžců, kteří si do nich dávali lahve s pitím, pak pronikly mezi teenagery a dnes se uplatňují při nákupu těžšího zboží, které se díky nim dá pohodlně odnést na zádech (například knížky).
Bonusem může být doplnění designu o reflexní prvky, takže užitečnost propagační tašky stoupne i při jejím použití po setmění.
Reklamní taška může mít nenápadnou nášivku anebo třeba potisk po celé straně. Takové se většinou používají při samplingu.
Foto: Archiv MAM