9. Prostějov hledá agenturu na propagaci

Prostějovská radnice připravuje další čtyřletou zakázku v hodnotě několika milionů korun na propagaci města. Dosavadní smlouva, která je sepsaná s marketingovou agenturou TK Plus, v níž má podíl vlivný sportovní manažer Miroslav Černošek, skončí letos. TK Plus dostane za propagaci města v letech 2014 až 2017 celkem 14 milionů korun. Radnice chce zajistit propagaci a reklamu Prostějova na sportovních, kulturních a společenských akcích republikového i mezinárodního významu, aby do města přilákala více turistů. Marketingová společnost TK Plus se specializuje především na pořádání sportovních a kulturních podniků, jako jsou třeba Zlatá tretra Ostrava.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk