Reklama
Megaboard

8. Pojišťovna NN nechce komunikovat strach

Společnost NN odstartovala 1. května marketingovou kampaň zaměřenou na zvýšení znalosti značky a propagaci nových asistenčních služeb k životnímu pojištění. Sdělení kampaně zní: „Život se má žít. Nevzdávejte se věcí, které máte rádi.“ Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi. NN se chce do budoucna odlišit od tradiční komunikace pojišťovnictví, které pracuje se strachem. Televizní spoty na kanálech skupiny Prima jsou sestřihem různých důležitých životních okamžiků a zároveň se snaží připomenout odkaz na značku Nationale-Nederlanden, která vstoupila na český trh před 25 lety. On-line kampaň NN pak propaguje zejména asistenční služby. Její součástí jsou kromě bannerů i čtyři videa z dílny digitální agentury Nydrle. Námětem jsou opět běžné životní situace. Kampaň bude mít podporu také v tisku, na sociálních sítích a zpravodajských portálech.

Na kreativě kampaně se podílely nizozemská agentura Khanna Reidinga, pro český trh upravila Saatchi & Saatchi.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále