Společnost NN odstartovala 1. května marketingovou kampaň zaměřenou na zvýšení znalosti značky a propagaci nových asistenčních služeb k životnímu pojištění. Sdělení kampaně zní: „Život se má žít. Nevzdávejte se věcí, které máte rádi.“ Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi. NN se chce do budoucna odlišit od tradiční komunikace pojišťovnictví, které pracuje se strachem. Televizní spoty na kanálech skupiny Prima jsou sestřihem různých důležitých životních okamžiků a zároveň se snaží připomenout odkaz na značku Nationale-Nederlanden, která vstoupila na český trh před 25 lety. On-line kampaň NN pak propaguje zejména asistenční služby. Její součástí jsou kromě bannerů i čtyři videa z dílny digitální agentury Nydrle. Námětem jsou opět běžné životní situace. Kampaň bude mít podporu také v tisku, na sociálních sítích a zpravodajských portálech.
Na kreativě kampaně se podílely nizozemská agentura Khanna Reidinga, pro český trh upravila Saatchi & Saatchi.