Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Pojišťovna NN nechce komunikovat strach

Společnost NN odstartovala 1. května marketingovou kampaň zaměřenou na zvýšení znalosti značky a propagaci nových asistenčních služeb k životnímu pojištění. Sdělení kampaně zní: „Život se má žít. Nevzdávejte se věcí, které máte rádi.“ Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi. NN se chce do budoucna odlišit od tradiční komunikace pojišťovnictví, které pracuje se strachem. Televizní spoty na kanálech skupiny Prima jsou sestřihem různých důležitých životních okamžiků a zároveň se snaží připomenout odkaz na značku Nationale-Nederlanden, která vstoupila na český trh před 25 lety. On-line kampaň NN pak propaguje zejména asistenční služby. Její součástí jsou kromě bannerů i čtyři videa z dílny digitální agentury Nydrle. Námětem jsou opět běžné životní situace. Kampaň bude mít podporu také v tisku, na sociálních sítích a zpravodajských portálech.

Na kreativě kampaně se podílely nizozemská agentura Khanna Reidinga, pro český trh upravila Saatchi & Saatchi.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)