Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Kofola spustila kampaň KFL od WMC Grey

Kofola spustila začátkem května novou reklamní kampaň, za kterou stojí fullservisová agentura WMC Grey. Nahrazuje koncept šišlajícího psa, který přejmenoval Kofolu na Fofolu, vytvořeného agenturou Zaraguza. Nově se v komunikaci Kofola mění na KFL a hlavními maskoty značky budou zvířata Vvrk a Leoprd, jež mluví ve zkratkách a vynechávají samohlásky. Reklama má podpořit zejména prodej impulzivních formátů, tedy plechovek a půllitrových lahví. V sérii deseti vtipných spotů, které jsou zaměřené především na teenagery, představí značka nápojů nové příchutě černý rybíz a malinu. Zábavná zvířata si ve spotech dělají legraci například z beauty blogerek nebo hipsterů. Kampaň poběží v televizi, v outdooru, v místě prodeje. Dojde i k redesignu obalů. Nedílnou součástí bude i on-line komunikace. Kofola bude připravovat zábavný obsah na sociální sítě včetně nových formátů, jako jsou Instagram Stories, tedy fotografie nebo krátká videa, jež jsou zveřejněny jen 24 hodin. Ke kampani vznikla i selfie aplikace KFLgram, která pracuje s rozšířenou realitou. Ta je dostupná na mobilních telefonech s operačním systémem Android a iOs. Kampaň doplní i charitativní aktivity. Hlavní postavy Leoprd a Vvrk ve dvou videích vyzvou k takzvanému replyšování. Zákazníci mohou odložit už nepoužívané plyšové hračky, Kofola je spraví a očistí a pošle ve spolupráci se spolkem Loutky v nemocnici do rukou hospitalizovaných dětí. K projektu vznikla i internetová stránka Replyšuj.cz. Předcházející koncept Fofola získal celou řadu ocenění – v roce 2015 hlavní místo v tuzemské Effie, o rok později dokonce zlaté ocenění v soutěži Euro Effie.

Hlavními postavami kampaně jsou animovaná zvířata Vvrk a Leoprd.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)