Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Youtubeři na papíře nefungovali, JJ končí

Youtuberský časopis JJ skončil. Dubnové číslo bylo poslední, které se objevilo na stáncích. Magazín psaný hvězdičkami z YouTube na trhu vydržel osm měsíců a mluvilo se o něm jako o nástupci legendárního Brava. „Vydavatel posledních pár měsíců velice intenzivně hledal možnosti, jak se tomuto rozhodnutí vyhnout, ale bohužel je nenašel. Trh s časopisy pro děti a mládež je neúprosný,“ stojí v internetovém prohlášení firmy Street Light Production, která magazín uvedla na trh. Při zářijovém startu ohlašoval vydavatel ambiciózní náklad 70 tisíc výtisků pro českou distribuci a dalších 20 tisíc pro slovenské odběratele. Pro srovnání, prodaný náklad tradičního čtrnáctideníku ABC se pohybuje kolem 24 tisíc výtisků. Předplatitelé časopisu JJ dostanou jako náhradu časopis Popcorn s přílohou Let’s Tube, případně Top dívky.

Móda, láska, komiksy a plakáty. Celebritky z internetu se každý měsíc dělily o své soukromí na papíře, komerčně to ovšem nefungovalo.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)