Youtuberský časopis JJ skončil. Dubnové číslo bylo poslední, které se objevilo na stáncích. Magazín psaný hvězdičkami z YouTube na trhu vydržel osm měsíců a mluvilo se o něm jako o nástupci legendárního Brava. „Vydavatel posledních pár měsíců velice intenzivně hledal možnosti, jak se tomuto rozhodnutí vyhnout, ale bohužel je nenašel. Trh s časopisy pro děti a mládež je neúprosný,“ stojí v internetovém prohlášení firmy Street Light Production, která magazín uvedla na trh. Při zářijovém startu ohlašoval vydavatel ambiciózní náklad 70 tisíc výtisků pro českou distribuci a dalších 20 tisíc pro slovenské odběratele. Pro srovnání, prodaný náklad tradičního čtrnáctideníku ABC se pohybuje kolem 24 tisíc výtisků. Předplatitelé časopisu JJ dostanou jako náhradu časopis Popcorn s přílohou Let’s Tube, případně Top dívky.
Móda, láska, komiksy a plakáty. Celebritky z internetu se každý měsíc dělily o své soukromí na papíře, komerčně to ovšem nefungovalo.