6. Reklamní trh roste, ale Evropa zpomaluje

Celosvětový reklamní trh v roce 2016 zaznamenal tříprocentní růst. A poroste dál, a to až do roku 2021, kdy dosáhne meziročního přírůstku 5,1 procenta. Tvrdí to výzkumná agentura MarketLine, podle které ovšem nebudou mít všechny trhy stejnou dynamiku růstu. Největší jsou a i nadále budou USA, které objemově představují 43,1 procenta světového reklamního koláče. Evropa se na celosvětových reklamních výdajích podílí už jen z 22,1 procenta, méně než Asie a Tichomoří, jejichž podíl činí 26,8 procenta. Právě tento region a digitál budou podle MarketLine hlavními hybateli růstu výdajů na komerční komunikaci.

Hlavním hybatelem růstu v komerčních komunikacích už nebude Evropa, ale dynamičtější Asie.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia