Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Reklamní trh roste, ale Evropa zpomaluje

Celosvětový reklamní trh v roce 2016 zaznamenal tříprocentní růst. A poroste dál, a to až do roku 2021, kdy dosáhne meziročního přírůstku 5,1 procenta. Tvrdí to výzkumná agentura MarketLine, podle které ovšem nebudou mít všechny trhy stejnou dynamiku růstu. Největší jsou a i nadále budou USA, které objemově představují 43,1 procenta světového reklamního koláče. Evropa se na celosvětových reklamních výdajích podílí už jen z 22,1 procenta, méně než Asie a Tichomoří, jejichž podíl činí 26,8 procenta. Právě tento region a digitál budou podle MarketLine hlavními hybateli růstu výdajů na komerční komunikaci.

Hlavním hybatelem růstu v komerčních komunikacích už nebude Evropa, ale dynamičtější Asie.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)