Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Ogilvy má nejvíc nominací v České ceně za PR

Agentura Ogilvy Public Relations má nejvíc nominací ve finále soutěže Česká cena za PR. Ogilvy PR má ve finále 12. ročníku této oborové soutěže celkem 14 přihlášek. Těsně za ní jsou sesterské agentury PR.Konektor a Konektor Social, které společně získaly 13 shortlistů. Shodně po devíti nominacích mají loňský držitel Grand Prix AC&C Public Relations a AMI Communications, která v posledních letech tuto komunikační soutěž se zaměřením na PR prakticky ovládla. A osm nominací získala naše druhá největší PR agentura Bison & Rose. Do letošního ročníku bylo zasláno 156 projektů, dohromady celkem 310 přihlášek. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 14. června.

Podrobnosti najdete na webové stránce soutěže www.cenapr.cz.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu