6. Ogilvy má nejvíc nominací v České ceně za PR

Agentura Ogilvy Public Relations má nejvíc nominací ve finále soutěže Česká cena za PR. Ogilvy PR má ve finále 12. ročníku této oborové soutěže celkem 14 přihlášek. Těsně za ní jsou sesterské agentury PR.Konektor a Konektor Social, které společně získaly 13 shortlistů. Shodně po devíti nominacích mají loňský držitel Grand Prix AC&C Public Relations a AMI Communications, která v posledních letech tuto komunikační soutěž se zaměřením na PR prakticky ovládla. A osm nominací získala naše druhá největší PR agentura Bison & Rose. Do letošního ročníku bylo zasláno 156 projektů, dohromady celkem 310 přihlášek. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 14. června.

Podrobnosti najdete na webové stránce soutěže www.cenapr.cz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk