Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. ČRo Plus hledá posluchače v regionech

Kolona aut, vysychající půda, odchod zdravotních sester do ciziny nebo problémy s platy lékařů se staly námětem komunikační kampaně pro veřejnoprávní stanici Český rozhlas Plus. Program mluveného slova se chce zviditelnit v regionech a získat v nich nové posluchače. Podle ředitele komunikace Jiřího Hošny kampaň spojuje emoce a klíčová sdělení z vysílání této publicistické stanice. Doplňuje je slogan „Když chcete vědět proč“. Kampaň potrvá v Brně, Olomouci, Plzni a Hradci Králové do konce května. Objeví se na outdoorových plochách, na internetu a v tisku. Domácnosti dostanou další informace i prostřednictvím direct marketingu. ČRo Plus poslouchá zhruba 60 tisíc lidí každý den.

Proč naši lékaři berou nižší platy než v Německu a auta stojí v kolonách? Odpovědi nabízí ČRo Plus.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)