Reklama
Megaboard

5. Tchibo a Filip Blažek vyzývají muže k nákupům

Značka Tchibo spustila novou kampaň cílenou na muže, průvodcem pěti spotů je herec Filip Blažek. Cílem je zvýšit podíl mužů mezi zákazníky e-shopu značky. Kampaň připravila agentura Zaraguza, hlavní sdělení je inspirováno spotřebitelským výzkumem, podle kterého muži neradi nakupují, a když, tak v nejkratším možném čase. Zaraguza pojala ve stejném duchu i kreativu kampaně. „V prvních vteřinách sdělíme vše potřebné a po zbytek spotu se snažíme chlapy už jen pobavit,“ říká za agenturu Radovan Andrej Grežo. Série spotů zahrnuje neotřelý striptýz, časovou smyčku nebo Goldbergův stroj a objeví se na Facebooku, YouTube a dalších portálech. Videa vznikla v produkci atSwim.

Režie spotů Tchiba se ujal Jan Pavlacký, hudební podkres zajistilo duo Republic of Two.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále