Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Tchibo a Filip Blažek vyzývají muže k nákupům

Značka Tchibo spustila novou kampaň cílenou na muže, průvodcem pěti spotů je herec Filip Blažek. Cílem je zvýšit podíl mužů mezi zákazníky e-shopu značky. Kampaň připravila agentura Zaraguza, hlavní sdělení je inspirováno spotřebitelským výzkumem, podle kterého muži neradi nakupují, a když, tak v nejkratším možném čase. Zaraguza pojala ve stejném duchu i kreativu kampaně. „V prvních vteřinách sdělíme vše potřebné a po zbytek spotu se snažíme chlapy už jen pobavit,“ říká za agenturu Radovan Andrej Grežo. Série spotů zahrnuje neotřelý striptýz, časovou smyčku nebo Goldbergův stroj a objeví se na Facebooku, YouTube a dalších portálech. Videa vznikla v produkci atSwim.

Režie spotů Tchiba se ujal Jan Pavlacký, hudební podkres zajistilo duo Republic of Two.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)