Agentura CzechTourism, která spadá pod ministerstvo pro místní rozvoj, hodlá svůj marketing dále cílit na mladé lidi – zejména mileniály. Po sérii mezinárodních instatripů tak CzechTourism spouští nový seriál na YouTube. Seriál nese název RoadTripBaroko a jeho díly budou vycházet na kanálu Česko, země příběhů i na kanálech zapojených youtuberek. Cílem je inspirovat mladé lidi z Česka k návštěvě barokních památek – ukázat, že české baroko je „cool“. „Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ vysvětluje Tomáš Kadlec, social media manager. Youtuberky mají v ČR navštívit Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks.
Hlavní roli v seriálu obsadila Petra Voráčková alias Restless Child. Patří mezi přední české instagramisty a na svém YouTube kanálu se soustřeďuje na cestování.