Reklama
Megaboard

5. CzechTourism ukazuje, že české baroko je cool

Agentura CzechTourism, která spadá pod ministerstvo pro místní rozvoj, hodlá svůj marketing dále cílit na mladé lidi – zejména mileniály. Po sérii mezinárodních instatripů tak CzechTourism spouští nový seriál na YouTube. Seriál nese název RoadTripBaroko a jeho díly budou vycházet na kanálu Česko, země příběhů i na kanálech zapojených youtuberek. Cílem je inspirovat mladé lidi z Česka k návštěvě barokních památek – ukázat, že české baroko je „cool“. „Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ vysvětluje Tomáš Kadlec, social media manager. Youtuberky mají v ČR navštívit Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks.

Hlavní roli v seriálu obsadila Petra Voráčková alias Restless Child. Patří mezi přední české instagramisty a na svém YouTube kanálu se soustřeďuje na cestování.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále