Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. CzechTourism ukazuje, že české baroko je cool

Agentura CzechTourism, která spadá pod ministerstvo pro místní rozvoj, hodlá svůj marketing dále cílit na mladé lidi – zejména mileniály. Po sérii mezinárodních instatripů tak CzechTourism spouští nový seriál na YouTube. Seriál nese název RoadTripBaroko a jeho díly budou vycházet na kanálu Česko, země příběhů i na kanálech zapojených youtuberek. Cílem je inspirovat mladé lidi z Česka k návštěvě barokních památek – ukázat, že české baroko je „cool“. „Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ vysvětluje Tomáš Kadlec, social media manager. Youtuberky mají v ČR navštívit Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks.

Hlavní roli v seriálu obsadila Petra Voráčková alias Restless Child. Patří mezi přední české instagramisty a na svém YouTube kanálu se soustřeďuje na cestování.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)