4. Praha zaplatila 50 tisíc za reklamu proti autům SUV

Pražský magistrát na YouTube publikoval minutový spot, ve kterém se snaží odradit řidiče, aby jezdili do města v autech typu SUV. Reklama, za niž město zaplatilo 50 tisíc korun, pracuje s myšlenkou, že SUV v centru Prahy nezaparkuje, takže se řidič nedostane na rande a dívka dá přednost cyklistovi, který za ní přijede bez problémů. Uživatelé okamžitě upozornili, že auto v klipu je reálně kratší než služební Škody Superb pražských radních. ODS chtěla kampaň probrat na zastupitelstvu, ale neuspěla. „Mít velké auto do centra je minulostí. Základem PR je, aby se o problému hovořilo, což se splnilo,“ zastal se magistrátu třeba zastupitel Ondřej Mirovský (SZ/Trojkoalice).

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk