Reklamní agentura Fallon, o jejíž vztahy s médii se čerstvě stará Rubikon PR, připravila kampaň na novou tvář nápoje Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje. Výrobce ho od jara pozicuje jako ochucený cider a se změněnou recepturou cílí na dospělé ženy, které se rády bezstarostně baví na večírcích ve společnosti svých kamarádek. „Pro změnu receptury jsme se rozhodli kvůli rostoucí oblibě ciderů,“ vysvětluje Frisco situaci fanynkám na Facebooku. Spotřebitelé také nedokázali původní nápoj zařadit do konkrétní kategorie. Kampaň od Fallonu pod sloganem „Kočky mají pré“ je nasazena v televizi, tisku, v obchodech a on-linu. Dává důraz na příchuť lesního ovoce.
„Rozhodli jsme se Frisco odlehčit, snížit obsah cukru i kalorií a zbavit lepku,“ vysvětluje výrobce, proč ustoupil od sladového základu Frisca.