Reklama
Megaboard

4. Fallon připravil kampaň na Frisco

Reklamní agentura Fallon, o jejíž vztahy s médii se čerstvě stará Rubikon PR, připravila kampaň na novou tvář nápoje Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje. Výrobce ho od jara pozicuje jako ochucený cider a se změněnou recepturou cílí na dospělé ženy, které se rády bezstarostně baví na večírcích ve společnosti svých kamarádek. „Pro změnu receptury jsme se rozhodli kvůli rostoucí oblibě ciderů,“ vysvětluje Frisco situaci fanynkám na Facebooku. Spotřebitelé také nedokázali původní nápoj zařadit do konkrétní kategorie. Kampaň od Fallonu pod sloganem „Kočky mají pré“ je nasazena v televizi, tisku, v obchodech a on-linu. Dává důraz na příchuť lesního ovoce.

„Rozhodli jsme se Frisco odlehčit, snížit obsah cukru i kalorií a zbavit lepku,“ vysvětluje výrobce, proč ustoupil od sladového základu Frisca.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále