Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Fallon připravil kampaň na Frisco

Reklamní agentura Fallon, o jejíž vztahy s médii se čerstvě stará Rubikon PR, připravila kampaň na novou tvář nápoje Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje. Výrobce ho od jara pozicuje jako ochucený cider a se změněnou recepturou cílí na dospělé ženy, které se rády bezstarostně baví na večírcích ve společnosti svých kamarádek. „Pro změnu receptury jsme se rozhodli kvůli rostoucí oblibě ciderů,“ vysvětluje Frisco situaci fanynkám na Facebooku. Spotřebitelé také nedokázali původní nápoj zařadit do konkrétní kategorie. Kampaň od Fallonu pod sloganem „Kočky mají pré“ je nasazena v televizi, tisku, v obchodech a on-linu. Dává důraz na příchuť lesního ovoce.

„Rozhodli jsme se Frisco odlehčit, snížit obsah cukru i kalorií a zbavit lepku,“ vysvětluje výrobce, proč ustoupil od sladového základu Frisca.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu