3. Blesk zůstává nejčtenější. HN si polepšily

Nová data z výzkumu Mediaprojekt za poslední pololetí ukazují, že nejčtenějším celostátním deníkem na českém trhu s tiskovinami zůstává Blesk, který patří pod hlavičku vydavatelství Czech News Center. Oproti poslednímu pololetí si polepšil o půl procenta a má podle odhadů milion čtenářů. Meziročně se však jedná o více než tříprocentní pokles. Výrazně si polepšily Hospodářské noviny z mediálního domu Economia (vydavatel MAM, pozn. red.). Meziročně mají o 14,2 procenta čtenářů víc, v současnosti je čte přes 160 tisíc lidí. Suplement Hospodářských novin magazín ego! má ve své kategorii nejvyšší nárůst čtenosti – o víc než 11 procent.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk