Česká internetová jednička mění od června obchodního ředitele. Po osmi letech odchází ze Seznamu Michal Heisig. „Seznam se stále víc soustřeďuje na nové technologie, které pomáhají s efektivním prodejem našeho reklamního prostoru. Je potřeba celý obchod posouvat tímto směrem a to je disciplína, kde má Seznam k dispozici silnějšího hráče, než jsem já,“ vysvětlil své rozhodnutí. Novým obchodním ředitelem se stává dosavadní stratég reklamních systémů Martin Švarc. S odcházejícím Michalem Heisigem spolupracoval například při přípravě plánu tržeb na rok 2017. „Doteď bylo mým úkolem být dobrým rádcem, a to jak produktu, tak obchodu. Kladu si za cíl být nejlepším partnerem inzerentů, agentur, ale i partnerských webů na trhu,“ řekl Švarc.
Michala Heisiga (vlevo) střídá jeho kolega Martin Švarc z oddělení byznys developmentu.