Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Nejvíc nominací PIAF má Heimat, z Česka Kaspen

Jedenasedmdesát prací figuruje na shortlistu letošního ročníku festivalu a soutěže Prague International Advertising Festival – PIAF. Zatím nejúspěšnější agenturou je německý Heimat s deseti nominacemi. České subjekty mají ve finále 17 realizací, z toho nejvíc – čtyři – Kaspen/Jung von Matt. Z berlínského Heimatu je i nový předseda soutěžní poroty Ricardo Distefano, který nahradil Fadiho Yaishe z dubajské agentury Impact BBDO. „Nižší počet shortlistovaných prací odpovídá tomu, že jsme letos obdrželi výrazně méně přihlášek z ruských i domácích agentur. Porota však byla jednotná v tom, kdo má do finále postoupit,“ řekl k tomu ředitel Marek Hlavica. Festival a konference PIAF se konají už 23. a 24. května.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)