Reklama
Megaboard

2. Lagardere rozšiřuje spolupráci s Teskem

Obchodní řetězec Tesco chystá strategické projekty s rádii ze skupiny Lagardere. Tváří virtuálního operátora Tesco Mobile se čerstvě stal moderátor Evropy 2 Pavel Cejnar, v minulosti se obě firmy podílely na projektu Dopravní jednička. „S Teskem spolupracujeme dlouhodobě. Loni jsme s nimi rozjeli i licenční spolupráci, kdy vyráběli hračky a bezpečnostní pásky brandované prasátkem Pigym, maskotem dětské stanice. Pro letošní rok se tato spolupráce významně rozroste o další produkty,“ uvedla pro MAM PR manažerka Lagardere Lucie Ryss.

Moderátor Pavel Cejnar vystupuje v kampani Tesco Mobilu jako „Štědroň“, který zprostředkovává výhody a novinky pro zákazníky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále