10. ČCPR má poprvé přes 300 přihlášek

Rekordních 310 přihlášek registruje APRA, pořadatel 12. ročníku soutěže Česká cena za PR. Agentury a jejich klienti do soutěže přihlásili 156 projektů, většinu z nich do víc kategorií, celkový počet přihlášek se tak vyšplhal na 310, přičemž loni to bylo 237. Soutěžní projekty se utkají ve 22 kategoriích, které bude hodnotit sedm porot složených ze sedmi desítek odborníků. Poroty budou práce hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže. Nejsilněji obsazeny jsou letos kategorie B2C a Akce a události, ve kterých se utká shodně 36 projektů. Nejvíce realizací do soutěže přihlásily agentury AMI Communications (29), sesterské agentury PR.Konektor a Konektor Social (26) a Bison & Rose a Native PR (15). Vyhlášení výsledků soutěže proběhne 14. června.

O oborové ceny v kategorii PR se utká 156 projektů.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk