Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. ČCPR má poprvé přes 300 přihlášek

Rekordních 310 přihlášek registruje APRA, pořadatel 12. ročníku soutěže Česká cena za PR. Agentury a jejich klienti do soutěže přihlásili 156 projektů, většinu z nich do víc kategorií, celkový počet přihlášek se tak vyšplhal na 310, přičemž loni to bylo 237. Soutěžní projekty se utkají ve 22 kategoriích, které bude hodnotit sedm porot složených ze sedmi desítek odborníků. Poroty budou práce hodnotit ve třech samostatných kolech, z nichž vzejde i absolutní vítěz soutěže. Nejsilněji obsazeny jsou letos kategorie B2C a Akce a události, ve kterých se utká shodně 36 projektů. Nejvíce realizací do soutěže přihlásily agentury AMI Communications (29), sesterské agentury PR.Konektor a Konektor Social (26) a Bison & Rose a Native PR (15). Vyhlášení výsledků soutěže proběhne 14. června.

O oborové ceny v kategorii PR se utká 156 projektů.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)