Reklama
Megaboard

10. BeBe spouští kampaň s moderátorkou Hejdovou

Značka sušenek BeBe Dobré ráno zahajuje reklamní kampaň s moderátorkou Snídaně s Novou a Evropy 2 Zorou Hejdovou. Komunikace poběží v květnu a v červnu na Facebooku a YouTube v ČR a na Slovensku. Na kreativní části a realizaci digitální podpory pracuje agentura Peppermint, PR aktivity zastřešuje PR.Konektor. Reklama má ukázat, jak sušenky Bebe Dobré ráno kombinovat, aby snídaně byla nutričně vyvážená a časově nenáročná. „Chceme zasáhnout zákazníky, kteří vědí, že snídat je důležité, ale nemají čas, a představit jim BeBe Dobré ráno jako dobré řešení,“ říká Lýdia Baránková, produktová manažerka společnosti Mondelez, pod kterou značka Bebe spadá.

Moderátorka Zora Hejdová má naučit snídat ty, kteří mají málo času.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále