Dalším typem reklamy na internetu jsou tzv. bannery. Zajímalo nás, jak moc bannery on-line populaci obecně vadí a zda působí příjemněji na stránkách, které mají nějakou souvislost s propagovaným výrobkem či službou. On-line populace ve věku 18-60 let hodnotila bannery o něco hůře než tzv. branding, reklamu obtékající webovou stránku. Přesto i v tomto případě je celkové hodnocení spíše neutrální. Na škále, kde 0 je nejhorší hodnocení a 10 nejlepší, byla průměrná známka formátu bannery 6,3 (průměrná známka brandingu 5,3). Pohlaví ani věk nehrály zásadní roli při hodnocení bannerů. Když je banner na stránkách, které mají nějakou souvislost s propagovaným výrobkem či službou, tak na 56 % populace banner působí příjemněji. Umístění banneru nemá tak velký vliv na vnímání lidí jako v případě brandingu. Co lidé vnímají, je, jestli je banner nehybný (statický), nebo pohyblivý. Statický banner je příjemnější pro 58 % populace, dynamický pro 8 % populace. Zbylých 34 % lidí uvedlo, že vnímají oba typy bannerů přibližně stejně.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].