Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Statické bannery mají lidé raději

Dalším typem reklamy na internetu jsou tzv. bannery. Zajímalo nás, jak moc bannery on-line populaci obecně vadí a zda působí příjemněji na stránkách, které mají nějakou souvislost s propagovaným výrobkem či službou. On-line populace ve věku 18-60 let hodnotila bannery o něco hůře než tzv. branding, reklamu obtékající webovou stránku. Přesto i v tomto případě je celkové hodnocení spíše neutrální. Na škále, kde 0 je nejhorší hodnocení a 10 nejlepší, byla průměrná známka formátu bannery 6,3 (průměrná známka brandingu 5,3). Pohlaví ani věk nehrály zásadní roli při hodnocení bannerů. Když je banner na stránkách, které mají nějakou souvislost s propagovaným výrobkem či službou, tak na 56 % populace banner působí příjemněji. Umístění banneru nemá tak velký vliv na vnímání lidí jako v případě brandingu. Co lidé vnímají, je, jestli je banner nehybný (statický), nebo pohyblivý. Statický banner je příjemnější pro 58 % populace, dynamický pro 8 % populace. Zbylých 34 % lidí uvedlo, že vnímají oba typy bannerů přibližně stejně.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)