Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prohlížení produktů může být i interaktivní. Umožňují to dotykové LCD „vitríny“

Poměrně čerstvá technologie transparentních LCD boxů, které využívají kombinace výkonného LED podsvícení, grafické animace, dotykového displeje a reálného produktu, může vzbudit pozornost nejednoho nákupčího.

Tyto boxy spojují výhody „předváděčky“ za výlohou, venkovních reklamních upoutávek a do jisté míry i schopnosti prodejce do jednoho pomyslného balíčku – nebo spíš krabice.

„Díky dotykové technologii lze na jednom místě koncentrovat větší množství obsahu, které si může návštěvník sám procházet,“ vysvětluje Libor Vošický z české firmy Fortes, která jako jedna z mála firem v Česku transparentní boxy vyrábí.

Reklama
Know

Pokročilejší postupy ve výrobě přístrojů navíc umožňují produkci různých forem a velikostí. „Box může být vyroben pro horizontální nebo vertikální položení, může být protáhnutý, vestavěný pro zabudování do stánků či do stávající expozice prodejny,“ jmenuje některé možnosti Vošický.

Pro potenciálního zákazníka se tak nákup může stát zajímavou a dynamickou záležitostí, která dokáže s doplněním správné infografiky vybudit „wow“ faktor.

Exponáty v muzeu nebo exkluzivní produkty tak mohou namísto informačních kartiček nebo strohých cenovek poskytnout daleko víc zajímavých informací, které může publikum konzumovat neotřelou formou.

Hlavně myslet na elektřinu

Nevýhodou i výhodou takového druhu prezentace je, že si člověk na věc jednoduše nesáhne, byť o ní získá zajímavou formou potřebné informace. Na jednu stranu nedojde k poškození zboží, na druhou stranu si člověk nemůže osahat jeho materiál. Box navíc potřebuje elektrické napájení, což může být při některých eventech nebo prodejních akcích problém.

„Kromě klasických reklam, které lze na boxu spouštět, je potřeba dodělat obsah na míru,“ upozorňuje Libor Vošický z firmy Fortes.

Do transparentního LCD boxu lze umístit třeba speciální zboží, které jednoduše není určeno k tomu, aby si na něj každý sáhl.
Foto: Fortes

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)