Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pokud z vašeho webu návštěvníci utečou, zavolejte je pomocí remarketingu zpátky

Remarketing je jednoznačně z pohledu efektivity nejvýkonnější formou reklamy,“ tvrdí David Velechovský, manažer služby Sklik.

Remarketing neboli retargeting je určený k opětovnému oslovení návštěvníků webových stránek pomocí textových nebo bannerových formátů. Můžete ho využívat v systémech Sklik od Seznamu a AdWords spadajícího pod Google. Oslovujete například uživatele, kteří si u vás prohlíželi televizor a nákup nedokončili.

Schopnost opětovně přivádět návštěvníky na web a činit z nich zákazníky si chválí i Daniel Ondrášek, vedoucí výkonnostního marketingu v CZC.cz. V tomto e-shopu s elektronikou do remarketingu investují do pěti procent marketingového rozpočtu.

Reklama
ČEZ

Nejlepších výsledků remarketingu dosahuje obchod v impulzivních nákupech. Funguje i u dražších produktů, ale u těch je třeba dbát na správné načasování nebo nabídnout zajímavý benefit.

„Za nevýhodu remarketingových kampaní považujeme, že cílí i na ty, kteří by pravděpodobně nakoupili i bez opětovného zasažení,“ podotýká Ondrášek z CZC.cz.

Velechovský ze Skliku zároveň varuje, že špatně nastavená kampaň může být pro uživatele obtěžující. Zvláště v případě vysoké frekvence stejného sdělení. Pak se často stává, že je pro daného člověka reklama nerelevantní.

Pokud chce firma začít s remarketingem v Googlu, je třeba na všechny stránky webu nebo mobilní aplikace přidat značku pro remarketing. To je krátký úryvek kódu, který získáte ve službě AdWords. „Je ale potřeba dodržovat zásady pro personalizovanou inzerci,“ upozorňuje Lukáš Raim, produktový manažer Agentury Najisto.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)