Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Po Fajn rádiích a Blaníku se chystají na sjednocení názvů a obsahu i regionální Kiss rádia

Síť Kiss rádií by ráda opustila dosavadní regionální model vysílání. Pokud změnu licenčních podmínek navrženou provozovatelem stanic, společností Radio United Broadcasting, schválí Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, mělo by postupně vzniknout centralizované rádio Kiss. „Na změnu chceme být připraveni v květnu a v řádech týdnů pak přejít na nový systém vysílání,“ uvedl generální ředitel Radio United Broadcasting Martin Hroch. Na současném rozhlasovém trhu podle něj není prostor pro tolik programů, jako je uděleno licencí.

Nový systém proto počítá pouze s jedním, pražským vysílacím studiem, programovým schématem (které ještě bude upřesněno) a sjednoceným zvukovým designem. V krajích budou nadále operovat zpravodajské redakce, produkce (Kiss patroly, „off air“ studia) a obchodní zastoupení. Centrální vysílání by měl v pražském studiu odbavovat nový tým moderátorů složený z dosavadních hvězd Kissu napříč kraji, doplněný o moderátorské osobnosti zvenčí.

Zamýšlené změny se tedy neobejdou bez redukce pracovních míst. „Zaměstnanci Kiss rádií už byli informováni, s kým počítáme a s kým ne. Povede to k zefektivnění provozu a samozřejmě i komunikace jednoho brandu by pro nás byla jednodušší. Chceme budovat silnou značku Kiss rádia,“ řekl Hroch. Že by to vedlo k odlivu posluchačů, se neobává. „Realizovali jsme poměrně robustní průzkum. Vyplývá z něj, že posluchači Kissu mají napříč republikou mnoho společného, je to věkově konzistentní cílová skupina, která má podobné nákupní chování i činnosti, při nichž rádio poslouchá. Pokusíme se ten společný jmenovatel najít a dát ho do éteru,“ vysvětluje. Hudební playlist stanic je podle něj už několik let de facto stejný, mírně vybočuje pouze pražské Kiss 98.

Reklama
Know

Síť Kiss rádií v současnosti vysílá v sedmi krajích, z Prahy, Plzně, Mladé Boleslavi, Českých Budějovic, Brna, Zlína a z Ostravy. V druhém pololetí loňského roku poslouchalo všechny stanice dohromady více než 340 tisíc posluchačů (poslechovost včera, Radioprojekt), což představuje téměř čtyřprocentní podíl na trhu. „Mým cílem je mít více než půl milionu posluchačů,“ dodal Hroch.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)