Našly si Krušovice nového krále?

Pouze na stanicích televizní skupiny Prima poběží nový 30vteřinový spot, se kterým chce značka Krušovice z portfolia nadnárodní pivovarnické skupiny Heineken navázat na úspěšnou sérii reklam se svým „králem“. Herce Vladimíra Černohorského, který loni zvolil dobrovolný odchod ze života, v něm po víc než půlročním hledání vhodného představitele nahrazuje Václav Rašilov, bratr známějšího Saši z herecké dynastie Rašilovů.

Ve svém prvním spotu pro značku Krušovice je její nová tvář vystavena „krizovým“ situacím – jako jsou drobná dopravní nehoda nebo manželská rozepře vrcholící rvačkou -, které prověřují její charakter. Ten se vlastně sám hlásí o slovo, představuje ho totiž 218 centimetrů vysoký neherec, kterému sice není vidět do tváře, ale Rašilova nikdy neopouští. A vždy ho v rozporu s jeho prvotními úmysly upomene, jak se chová charakterní muž: udělá správnou věc, i když se nikdo nedívá.

Reklama je totiž součástí komunikační linie nového produktu v portfoliu značky – světlého, za studena chmeleného ležáku. A v Heinekenu jsou přesvědčeni, že se jedná o pivo s mimořádným chuťovým profilem a výbornou pitelností a že projevený charakter si zaslouží odměnu, tedy „pivo s charakterem“.

Režisérem spotu dvorní agentury Heinekenu, pražské VCCP, byl Brit Laurence Dunmore. Dunmore za své reklamy získal už i zlato v Cannes. U nás je určitě nejznámější jeho spot The Parting Glass pro irskou whiskey Tullamore Dew, který se zde vysílá už několik roků.

Výrobní tým pivovaru a sládek Michal Havrda na technologii pro výrobu tohoto piva, které Krušovice nabídnou jako „první v celonárodním objemu“, pracoval dva roky. Nový ležák je o něco lehčí než stávající krušovická dvanáctka. Heineken si však jeho osobité chuti – studené chmelení zdůrazňuje aroma chmele na úkor jeho hořkosti – cení natolik, že jej nacenil stejně jako dvanáctku. A doufá, že jeho prodeje se jí do budoucna vyrovnají.

Spot doplní sponzorské vzkazy na ČT Sport vysílané v době nadcházejícího mistrovství světa v hokeji, výhradně programaticky nakoupený digitál, venkovní média ve velkých městech, ale i sponzoring na rádiu Expres. Produkci spotu měla na starosti Bistro Films, on-line část kampaně sesterská Bistro Social.

První krušovický „král“ v podání Vladimíra Černohorského se zapsal do dějin české reklamy. Podaří se herci Václavu Rašilovovi (na snímku) navázat na jeho úspěchy?

Foto: Heineken

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia