Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Brandingy musí zapadat do webu

Dnes zahajujeme sérii článků, v nichž se podíváme na vnímání různých reklamních formátů v on-line prostředí. Obecně z předchozích výzkumů víme, že respondenti přistupují k otázkám na vnímání reklamy spíše rezervovaně. A na to musíme brát při interpretaci ohled.

Abychom si byli jisti, že respondenti odpovídají k relevantním formátům, vždy jsme jim ukázali několik variant daného formátu. Celkové hodnocení formátu branding, reklamy obtékající webovou stránku, je nevyhraněné a spíše neutrální. Na škále, kde 0 je nejhorší hodnocení a 10 nejlepší, byla průměrná známka 5,3.

Z hlediska věku brandingy vadí více starší části respondentů (45-60 let), naopak té nejmladší (18-35 let) části brandingy spíše nevadí. Zajímavý pohled ještě na téma brandingu samotného. V případě, že branding tematicky zapadá do obsahu webu (např. reklama na mobilní telefon na technologickém webu), jeho vnímání je výrazně lepší. V těchto případech jej pak dvě třetiny respondentů vnímají pozitivněji, v případě respondentů mladších 45 let to jsou téměř tři čtvrtiny. Vhodné cílení reklamy ve formě brandingu tak zlepšuje její vnímání.

Reklama
Know

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)