Reklama
Megaboard

9. McCann Prague připravil kampaň Bati pro 51 zemí

Agentura McCann Prague přichystala novou globální kampaň značky Baťa, která poběží v 51 zemích světa. K vidění bude v obchodech, on-line a ve 12 zemích i v televizi. Kampaň komunikuje technologii Baťa Insolia, která v botách lépe rozkládá váhu, a umožňuje tak jejich pohodlnější nošení. Stojí za ní téměř výhradně ženský tým. Na straně klienta Jana Barbati Chadová, klientský servis vedly Hana Prokopová s Laurou Havlovou, art direkci zajistila Lenka Sobotková a Lucie Gazdošová, spot natočila režisérka Paulína Mačáková. Jediným mužem v týmu byl fotograf značky Pavel Hejný.

Zatímco televizní spot kampaně agentury McCann pro Baťu se bude vysílat „jen“ ve 12 zemích, celkově komunikace poběží ve více než 50.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále