Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Facebook platí inzeráty proti šíření fake news

Poměrně neobvyklý způsob propagace svého „poselství“ zvolila největší sociální síť na světě – Facebook. Ta se i přes svou digitální podstatu uchýlila k celostránkovým inzerátům v největších francouzských a německých tištěných denících. V nich najdou čtenáři určitý manuál, který obsahuje deset pouček a má napovědět při rozpoznávání falešných zpráv na internetu. Facebook tak pravděpodobně reaguje i na to, že se přibližují francouzské prezidentské volby – sociální síť tak nechce zůstat laxní. Nyní navíc v Německu hrozí pro provozovatele sociálních sítí vysoké pokuty za tolerování šíření dezinformací. Ve Francii tak bylo možné „inzerát“ najít v denících jako Le Monde, Le Parisien, Les Échos a dalších. V Německu to pak byl třeba Bild, Süddeutsche Zeitung a Die Welt.

Takhle můžete identifikovat falešné zprávy. Jednoduché desatero, které nabízí čtenářům printu Facebook.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)