Poměrně neobvyklý způsob propagace svého „poselství“ zvolila největší sociální síť na světě – Facebook. Ta se i přes svou digitální podstatu uchýlila k celostránkovým inzerátům v největších francouzských a německých tištěných denících. V nich najdou čtenáři určitý manuál, který obsahuje deset pouček a má napovědět při rozpoznávání falešných zpráv na internetu. Facebook tak pravděpodobně reaguje i na to, že se přibližují francouzské prezidentské volby – sociální síť tak nechce zůstat laxní. Nyní navíc v Německu hrozí pro provozovatele sociálních sítí vysoké pokuty za tolerování šíření dezinformací. Ve Francii tak bylo možné „inzerát“ najít v denících jako Le Monde, Le Parisien, Les Échos a dalších. V Německu to pak byl třeba Bild, Süddeutsche Zeitung a Die Welt.
Takhle můžete identifikovat falešné zprávy. Jednoduché desatero, které nabízí čtenářům printu Facebook.