Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Kladrubský hřebčín představil nové logo

Minimalistický logotyp se stal základem nové vizuální identity hřebčína v Kladrubech nad Labem. Autory jsou Markéta Steinert a Vítek Škop, kteří se dali dohromady díky Vysoké škole uměleckoprůmyslové. Patkové písmeno K s naznačenou korunkou je inspirované značkováním koní, které se používalo už za Rakouska-Uherska. „Korunka nad písmenem K je pak odkazem ke královskému původu hřebčína. Symbol jsme převzali z heraldických tradic, objevoval se například na lemování císařských vlajek, a upravili jej do moderního stylu,“ uvedla Markéta Steinert. Vizuální styl je doplněn černobílými fotografiemi od Patrika Boreckého a Tomáše Brabce. Černobílé pojetí má opět odkazovat na plemeno starokladrubských koní, v hřebčíně chovají vraníky a bělouše. Hřebčín vznikl už v roce 1579.

Starokladrubští koně jsou nejstarší původní české plemeno. V typické pozici se skloněnou hlavou jsou teď klíčovým prvkem vizuální identity hřebčína.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)