Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Pražský Burnett připravil globál pro Mitas

Pražská pobočka agenturní sítě Leo Burnett připravila globální kampaň pro původně českého výrobce pneumatik Mitas, která poběží v deseti jazykových mutacích. Komunikace nese název Spolehlivé pneumatiky pro měnící se svět a prostřednictvím vizuálu má ukázat, že zemědělci musí zvládat práci s různými zemědělskými stroji a vybavením v odlišném terénu, lokalitách a v jakémkoliv počasí, v čemž jim mají pomoci spolehlivé pneumatiky. Grafický design kampaně byl vytvořen technikou zvanou matte painting. „Díky této technice na sebe čtyři roční období v jediném vizuálu naprosto plynule navazují a vytvářejí realistickou scenerii,“ popisuje výhodu matte paintingu Jakub Mach, senior art director Burnettů. Nová kampaň byla oficiálně odhalena na veletrhu SIMA v Paříži, postupně se objeví v řadě zemí celkem v deseti jazykových mutacích, a to především v tisku a on-linu, ale s přesahem do PR a sociálních médií. Historie značky sahá až do 30. let minulého století, kdy se v Praze a ve Zlíně začaly vyrábět pneumatiky. Mitas je dnes členem skupiny Trelleborg a provozuje tři závody v ČR, po jednom v Srbsku, ve Slovinsku a v USA a má vlastní globální prodejní a distribuční síť.

Technika matte painting má vytvářet iluzi realistické scenerie.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)