Pražská pobočka agenturní sítě Leo Burnett připravila globální kampaň pro původně českého výrobce pneumatik Mitas, která poběží v deseti jazykových mutacích. Komunikace nese název Spolehlivé pneumatiky pro měnící se svět a prostřednictvím vizuálu má ukázat, že zemědělci musí zvládat práci s různými zemědělskými stroji a vybavením v odlišném terénu, lokalitách a v jakémkoliv počasí, v čemž jim mají pomoci spolehlivé pneumatiky. Grafický design kampaně byl vytvořen technikou zvanou matte painting. „Díky této technice na sebe čtyři roční období v jediném vizuálu naprosto plynule navazují a vytvářejí realistickou scenerii,“ popisuje výhodu matte paintingu Jakub Mach, senior art director Burnettů. Nová kampaň byla oficiálně odhalena na veletrhu SIMA v Paříži, postupně se objeví v řadě zemí celkem v deseti jazykových mutacích, a to především v tisku a on-linu, ale s přesahem do PR a sociálních médií. Historie značky sahá až do 30. let minulého století, kdy se v Praze a ve Zlíně začaly vyrábět pneumatiky. Mitas je dnes členem skupiny Trelleborg a provozuje tři závody v ČR, po jednom v Srbsku, ve Slovinsku a v USA a má vlastní globální prodejní a distribuční síť.
Technika matte painting má vytvářet iluzi realistické scenerie.