Porotci Zlatého středníku sestavili finálové nominace v 15. ročníku této soutěže firemních médií. Na trofeje v šestnácti kategoriích má naději skoro osm desítek projektů. „Nejvíce nás překvapil zájem o kategorii Nejlepší firemní videoprezentace, kterou jsme otevírali letos poprvé a hned se v ní sešlo čtrnáct přihlášek,“ řekl za pořádající PR klub jeho předseda Petr Langer. Do užšího výběru se v této kategorii dostalo pět nejlepších, mezi nimi i někteří nováčci jako třeba Internet Mall či Etnetera. Největší zastoupení mezi semifinalisty mají Boomerang Communication s osmi nominacemi a KPMG, která má o jednu nominaci méně. Další významnější zastoupení mají práce automobilky Škoda, pivovaru Bernard, ale i pražské zoologické zahrady nebo Lékařů bez hranic. Největší tlačenice je v kategorii jednorázových firemních médií, šanci na ocenění má celkem 14 projektů. Kromě udělení 1.-3. místa mohli porotci udělit také certifikáty Top Rated (vyšší hodnocení pro média z užšího výběru porotců) a Rated (nižší hodnocení pro vybraná ostatní média). Není podmínkou, že každá kategorie musí mít vítěze. Kromě ocenění v jednotlivých kategoriích se mohou přihlašovatelé dočkat také Grand Prix, již uděluje výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky. Výsledky aktuálního ročníku budou odhaleny na slavnostním galavečeru 20. dubna.