Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Poroty Zlatého středníku poslaly do finále 78 médií

Porotci Zlatého středníku sestavili finálové nominace v 15. ročníku této soutěže firemních médií. Na trofeje v šestnácti kategoriích má naději skoro osm desítek projektů. „Nejvíce nás překvapil zájem o kategorii Nejlepší firemní videoprezentace, kterou jsme otevírali letos poprvé a hned se v ní sešlo čtrnáct přihlášek,“ řekl za pořádající PR klub jeho předseda Petr Langer. Do užšího výběru se v této kategorii dostalo pět nejlepších, mezi nimi i někteří nováčci jako třeba Internet Mall či Etnetera. Největší zastoupení mezi semifinalisty mají Boomerang Communication s osmi nominacemi a KPMG, která má o jednu nominaci méně. Další významnější zastoupení mají práce automobilky Škoda, pivovaru Bernard, ale i pražské zoologické zahrady nebo Lékařů bez hranic. Největší tlačenice je v kategorii jednorázových firemních médií, šanci na ocenění má celkem 14 projektů. Kromě udělení 1.-3. místa mohli porotci udělit také certifikáty Top Rated (vyšší hodnocení pro média z užšího výběru porotců) a Rated (nižší hodnocení pro vybraná ostatní média). Není podmínkou, že každá kategorie musí mít vítěze. Kromě ocenění v jednotlivých kategoriích se mohou přihlašovatelé dočkat také Grand Prix, již uděluje výkonný výbor PR Klubu za mimořádné výsledky. Výsledky aktuálního ročníku budou odhaleny na slavnostním galavečeru 20. dubna.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)