Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. V marketingu je málo lidí, firmy už netrvají na VŠ

Agentura Grafton Recruitment zveřejnila výsledky rozsáhlého průzkumu mezd. Napříč trhem platí, že velmi nízká nezaměstnanost nutí firmy nejen přehodnocovat benefity, ale také navyšovat mzdy. „V oboru obchodu a marketingu firmy stále častěji upozaďují požadavek na vysokoškolské vzdělání, což je ovšem kompenzováno relevantní praxí,“ uvádí výzkum. Klíčové jsou prodejní dovednosti, jazyková vybavenost, příjemné vystupování a zákaznický servis. V oblasti marketingu se od kandidátů žádá hluboká znalost oboru i s přesahem do IT, výborné komunikační dovednosti a kreativita. Plynulá angličtina je nezbytná pro většinu marketingových pozic. Digitální marketingový specialista si vydělá v Praze i v Brně až 50 tisíc korun, nejméně ve Zlíně: 37 tisíc.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu