6. V marketingu je málo lidí, firmy už netrvají na VŠ

Agentura Grafton Recruitment zveřejnila výsledky rozsáhlého průzkumu mezd. Napříč trhem platí, že velmi nízká nezaměstnanost nutí firmy nejen přehodnocovat benefity, ale také navyšovat mzdy. „V oboru obchodu a marketingu firmy stále častěji upozaďují požadavek na vysokoškolské vzdělání, což je ovšem kompenzováno relevantní praxí,“ uvádí výzkum. Klíčové jsou prodejní dovednosti, jazyková vybavenost, příjemné vystupování a zákaznický servis. V oblasti marketingu se od kandidátů žádá hluboká znalost oboru i s přesahem do IT, výborné komunikační dovednosti a kreativita. Plynulá angličtina je nezbytná pro většinu marketingových pozic. Digitální marketingový specialista si vydělá v Praze i v Brně až 50 tisíc korun, nejméně ve Zlíně: 37 tisíc.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba