Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Kampaň na pivo Granát ukazuje krásu surovin

Pivovary Staropramen v nové kampani propagují polotmavý pivní speciál Granát. Mediamix tvoří televize, on-line a OOH, prodej je podpořen limitovanou edicí s novou etiketou a nabídkou Granátu Speciál 13 v českých a slovenských hospodách. Jak už je v současném marketingu obvyklé, i tato kampaň „vypráví příběh“ dlouhé historie Granátu, který se na Smíchově vaří přes 130 let. „Na jaře budeme vyprávět neuvěřitelné příběhy, které jsou za našimi pivy. Začínáme Granátem, (…) taky díky tomu, že se velmi hodí k oslavě Velikonoc a velikonoční kuchyni,“ uvedla manažerka značky Petra Chovancová. Hlavním „hrdinou“ dvacetisekundového spotu na Prima Group, ČT a stanicích Atmedia je samotné pivo a jeho ingredience. Reklamu připravila agentura Young & Rubicam v produkci Filmservice, režíroval ji Martin Douba.

Slad, chmel, voda a bohatá pěna na vrchu. Jednodušší už reklama na pivo být nemohla.

Reklama
Reklama
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)