Pivovary Staropramen v nové kampani propagují polotmavý pivní speciál Granát. Mediamix tvoří televize, on-line a OOH, prodej je podpořen limitovanou edicí s novou etiketou a nabídkou Granátu Speciál 13 v českých a slovenských hospodách. Jak už je v současném marketingu obvyklé, i tato kampaň „vypráví příběh“ dlouhé historie Granátu, který se na Smíchově vaří přes 130 let. „Na jaře budeme vyprávět neuvěřitelné příběhy, které jsou za našimi pivy. Začínáme Granátem, (…) taky díky tomu, že se velmi hodí k oslavě Velikonoc a velikonoční kuchyni,“ uvedla manažerka značky Petra Chovancová. Hlavním „hrdinou“ dvacetisekundového spotu na Prima Group, ČT a stanicích Atmedia je samotné pivo a jeho ingredience. Reklamu připravila agentura Young & Rubicam v produkci Filmservice, režíroval ji Martin Douba.
Slad, chmel, voda a bohatá pěna na vrchu. Jednodušší už reklama na pivo být nemohla.