Reklama
Megaboard

6. Kampaň na pivo Granát ukazuje krásu surovin

Pivovary Staropramen v nové kampani propagují polotmavý pivní speciál Granát. Mediamix tvoří televize, on-line a OOH, prodej je podpořen limitovanou edicí s novou etiketou a nabídkou Granátu Speciál 13 v českých a slovenských hospodách. Jak už je v současném marketingu obvyklé, i tato kampaň „vypráví příběh“ dlouhé historie Granátu, který se na Smíchově vaří přes 130 let. „Na jaře budeme vyprávět neuvěřitelné příběhy, které jsou za našimi pivy. Začínáme Granátem, (…) taky díky tomu, že se velmi hodí k oslavě Velikonoc a velikonoční kuchyni,“ uvedla manažerka značky Petra Chovancová. Hlavním „hrdinou“ dvacetisekundového spotu na Prima Group, ČT a stanicích Atmedia je samotné pivo a jeho ingredience. Reklamu připravila agentura Young & Rubicam v produkci Filmservice, režíroval ji Martin Douba.

Slad, chmel, voda a bohatá pěna na vrchu. Jednodušší už reklama na pivo být nemohla.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále