5. Tescoma jde poprvé s kampaní do televize

Zlínský výrobce kuchyňských potřeb Tescoma připomíná 25 let od založení firmy upoutávkou na Týden s Tescomou, který probíhá od 21. dubna do 1. května 2017. Ve stejné době ovšem nasadí svou vůbec první televizní reklamu. „Primárním cílem je navýšení tržeb při Týdnu s Tescomou. Nechtěli jsme dělat pouze klasický hardsellový spot, ale vytvořit image spot, ve kterém představujeme svět kuchyně pomocí emocí, zážitků, chutí a vůní,“ vysvětluje vedoucí marketingu Jan Podhorný. Kampaň bude k vidění na stanicích Nova a Nova Cinema, kanálech skupiny Prima a na TV Barrandov. Doplní ji internetová videokampaň na webu Primy, v iVysílání ČT, na Seznamu a portálech mediálních domů Mafra a CNC. Kreativu připravila agentura Czech Promotion Group.

Tescoma se po 25 letech rozhodla vytvořit první imageový spot.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345