5. Tescoma jde poprvé s kampaní do televize

Zlínský výrobce kuchyňských potřeb Tescoma připomíná 25 let od založení firmy upoutávkou na Týden s Tescomou, který probíhá od 21. dubna do 1. května 2017. Ve stejné době ovšem nasadí svou vůbec první televizní reklamu. „Primárním cílem je navýšení tržeb při Týdnu s Tescomou. Nechtěli jsme dělat pouze klasický hardsellový spot, ale vytvořit image spot, ve kterém představujeme svět kuchyně pomocí emocí, zážitků, chutí a vůní,“ vysvětluje vedoucí marketingu Jan Podhorný. Kampaň bude k vidění na stanicích Nova a Nova Cinema, kanálech skupiny Prima a na TV Barrandov. Doplní ji internetová videokampaň na webu Primy, v iVysílání ČT, na Seznamu a portálech mediálních domů Mafra a CNC. Kreativu připravila agentura Czech Promotion Group.

Tescoma se po 25 letech rozhodla vytvořit první imageový spot.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk