Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Google Chrome bude možná blokovat reklamu

Firma Google plánuje ve svém prohlížeči Chrome novou funkci, která bude blokovat reklamní formáty, jež jsou pro návštěvníky „obtěžující“, a to v desktopové i mobilní verzi. Informoval o tom deník Wall Street Journal. Neakceptovatelnými formáty by mohly být ty, které nedávno definovalo sdružení Coalition for Better Ads, v překladu Sdružení pro lepší reklamy. „Jedná se o osm formátů pro mobilní telefony a čtyři formáty pro desktopy,“ uvedla pro MAM Tereza Tůmová, PR manažerka sdružení SPIR. Mezi ně patří například vyskakovací okna nebo videoreklama se zvukem, který se sám spustí. Největší světový vyhledávač zatím svůj záměr oficiálně nepotvrdil.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)