Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Do Cannes mají letos šanci jet i marketéři

Už na konci dubna proběhne letošní ročník soutěže pro mladé kreativce Young Lions. Po loňském zvýšení věkové hranice na 30 let letos přináší novou kategorii Marketers a „silné zaměření na rozvoj účastníků“. Nová kategorie je určená pro brand manažery a komunikační manažery. Úkolem soutěžících je – stejně jako v kategorii Média – vymyslet způsob, jak využít značku k řešení zadaného problému neziskové organizace, vytvořit brief pro agenturu a následně ho prezentovat porotě. Vítězové národního kola pojedou do Francie na festival Cannes Lions. Organizátorem domácí soutěže je společnost Lionhearted, reprezentant festivalu Cannes Lions v Česku.

Soutěž Young Lions dává mladým kreativcům šanci nasát atmosféru festivalu Cannes Lions.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)