Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Coca-Cola ruší dvoulitrové balení svých nápojů

Nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite a tonik Kinley se v Česku už nebudou prodávat ve dvoulitrovém balení. Výrobce je začal nahrazovat lahvemi o velikosti 1,75 litru a 2,25 litru a šestiplechovkovým balením po 330 mililitrech. Tato balení jsou podle firmy šitá na míru konkrétním příležitostem tak, aby si „mohl vybrat opravdu každý“. „Předpokládáme, že balení 1,75 litru bude mít ze tří zmiňovaných nástupců dvoulitrové lahve největší počet prodaných kusů,“ uvedla pro MAM Kateřina Švecová z oddělení vnějších vztahů Coca-Coly. „Balení 2,25 litru bude plnit roli při spotřebě pro velké okamžiky,“ dodala. Konkrétně jsou tím myšleny třeba velké rodinné oslavy.

Cola původně vysvětlovala, že dvoulitrová lahev „neumožňuje pokrýt různé spotřebitelské příležitosti“, čímž se škodolibě bavili zákazníci na Facebooku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)