4. Coca-Cola ruší dvoulitrové balení svých nápojů

Nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite a tonik Kinley se v Česku už nebudou prodávat ve dvoulitrovém balení. Výrobce je začal nahrazovat lahvemi o velikosti 1,75 litru a 2,25 litru a šestiplechovkovým balením po 330 mililitrech. Tato balení jsou podle firmy šitá na míru konkrétním příležitostem tak, aby si „mohl vybrat opravdu každý“. „Předpokládáme, že balení 1,75 litru bude mít ze tří zmiňovaných nástupců dvoulitrové lahve největší počet prodaných kusů,“ uvedla pro MAM Kateřina Švecová z oddělení vnějších vztahů Coca-Coly. „Balení 2,25 litru bude plnit roli při spotřebě pro velké okamžiky,“ dodala. Konkrétně jsou tím myšleny třeba velké rodinné oslavy.

Cola původně vysvětlovala, že dvoulitrová lahev „neumožňuje pokrýt různé spotřebitelské příležitosti“, čímž se škodolibě bavili zákazníci na Facebooku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk