Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Sazka láká na on-line sázení a mění logo

Největší sázková a loterijní společnost od poloviny března umožňuje sázení on-line. V období dubna a května nasadí intenzivní kampaň v TV, tisku a on-line kanálech pro internetové loterie Sazka i kurzové sázky Sazka Bet. Momentálně existují desktopové, mobilní i tabletové verze Sazky, Sportky, Kasičky a Eurojackpotu. V souvislosti se vstupem Sazky na internet přichází tým marketingové komunikace s novým logem ve tvaru hravé koule s 3D prvky a reklamní kampaní. Spoty odkazující na on-line sázky poběží do konce dubna v Televizi, na YouTube a dalších on-line kanálech. Kampaň na podporu kurzových sázek SazkaBet se objeví zejména na tematických programech ČT Sport a Nova Sport.

Na Sportku či EuroJacpot on-line lákají TV spoty dánského režiséra Johana Stahla, produkci zajistila česká Savage.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)