Reklama
Megaboard

3. Sazka láká na on-line sázení a mění logo

Největší sázková a loterijní společnost od poloviny března umožňuje sázení on-line. V období dubna a května nasadí intenzivní kampaň v TV, tisku a on-line kanálech pro internetové loterie Sazka i kurzové sázky Sazka Bet. Momentálně existují desktopové, mobilní i tabletové verze Sazky, Sportky, Kasičky a Eurojackpotu. V souvislosti se vstupem Sazky na internet přichází tým marketingové komunikace s novým logem ve tvaru hravé koule s 3D prvky a reklamní kampaní. Spoty odkazující na on-line sázky poběží do konce dubna v Televizi, na YouTube a dalších on-line kanálech. Kampaň na podporu kurzových sázek SazkaBet se objeví zejména na tematických programech ČT Sport a Nova Sport.

Na Sportku či EuroJacpot on-line lákají TV spoty dánského režiséra Johana Stahla, produkci zajistila česká Savage.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále