Čtyři české agentury se objevují v každoročním přehledu nejefektivnějších kampaní, značek a agentur Warc Top 100, který sestavuje on-line poradenská společnost Warc. V kategorii kreativních agentur v tomto žebříčku na 49. místě figuruje pražská pobočka sítě McCann. V kategorii digitálních a specializovaných agentur se na stejné, 49. místo probojovala její dceřiná agentura Momentum. O sedm příček výše – na pozici číslo 42 – se propracoval pražský Wunderman. Kdybychom se ovšem podívali pouze na evropské subjekty, McCann by byl jedenáctý, Wunderman taky a agentura Momentum čtrnáctá. Pak by k nim přibyla ještě pražská pobočka aktivační agentury Geometry Global, kterou mezi evropskými subjekty Warc na základě její práce zařadil na 34. místo.
Kromě agentur hodnotí Warc také nejefektivnější kampaně světa. Zvítězila indická kampaň Arielu, která nabádá muže, aby pomáhali v domácnosti.