Mediální dům Economia, vydavatel MAM, od 1. června přebere web a tištěný magazín Studenta. Dvouměsíčník vychází v nákladu 40 tisíc výtisků a pravidelně ho čte na 90 tisíc studentů. Šířen je v 80 distribučních místech, hlavně na univerzitách a kolejích. Aktivně působí i on-line na internetové stránce Studenta.cz a v sociálních médiích. „Mladá generace je odlišná a specifická ve svých hodnotách, očekáváních a přístupu k informacím. Studenta se tak pro nás stává základem obsahové nabídky pro mladou cílovou skupinu,“ řekl šéf Economie Roman Latuske. Dosavadní vydavatel Studenta Media ještě připraví jarní vydání magazínu. Poté se společnost přejmenuje na Universum a zaměří se na budování employer brandů.
„Magazín a web Studenta doplňují skupinu titulů a služeb Economie, které jsou ideální pro HR oddělení firem,“ uvedl ředitel speciálních projektů Economie Petr Orálek.