Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Web a časopis Studenta přecházejí pod Economii

Mediální dům Economia, vydavatel MAM, od 1. června přebere web a tištěný magazín Studenta. Dvouměsíčník vychází v nákladu 40 tisíc výtisků a pravidelně ho čte na 90 tisíc studentů. Šířen je v 80 distribučních místech, hlavně na univerzitách a kolejích. Aktivně působí i on-line na internetové stránce Studenta.cz a v sociálních médiích. „Mladá generace je odlišná a specifická ve svých hodnotách, očekáváních a přístupu k informacím. Studenta se tak pro nás stává základem obsahové nabídky pro mladou cílovou skupinu,“ řekl šéf Economie Roman Latuske. Dosavadní vydavatel Studenta Media ještě připraví jarní vydání magazínu. Poté se společnost přejmenuje na Universum a zaměří se na budování employer brandů.

„Magazín a web Studenta doplňují skupinu titulů a služeb Economie, které jsou ideální pro HR oddělení firem,“ uvedl ředitel speciálních projektů Economie Petr Orálek.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu