Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Economia zlepšila hospodaření o 30 milionů

Mediální dům Economia, vydavatel MAM, vylepšil výsledek hospodaření. Zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) za rok 2016 představoval 40 milionů korun. Meziročně je to zlepšení o 30 milionů. „Klíčovou součástí pozitivního vývoje je meziroční růst inzertních příjmů jak v digitálním, tak v printovém segmentu celkem o devět procent. Významný podíl na růstu mají také video, RTB a speciální projekty,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva Roman Latuske. Podíl výnosů z digitálních produktů a nemediálních služeb na celkovém obratu dosáhl v roce 2016 už 55 procent. Nemediální produkty a služby se s podílem 28 procent staly důležitou součástí portfolia mediální skupiny.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)