10. Economia zlepšila hospodaření o 30 milionů

Mediální dům Economia, vydavatel MAM, vylepšil výsledek hospodaření. Zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) za rok 2016 představoval 40 milionů korun. Meziročně je to zlepšení o 30 milionů. „Klíčovou součástí pozitivního vývoje je meziroční růst inzertních příjmů jak v digitálním, tak v printovém segmentu celkem o devět procent. Významný podíl na růstu mají také video, RTB a speciální projekty,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva Roman Latuske. Podíl výnosů z digitálních produktů a nemediálních služeb na celkovém obratu dosáhl v roce 2016 už 55 procent. Nemediální produkty a služby se s podílem 28 procent staly důležitou součástí portfolia mediální skupiny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk