1. Do léta má začít vysílat zpravodajská stanice Z24

„Zpravodajská a objektivní“, ale taky „politicky nekorektní, razantní a nelítostná“, taková by měla být nová zpravodajská televize Z24, za kterou stojí mediální podnikatel maďarského původu Pál Milkovics a bývalý ředitel televize Nova Vladimír Železný. Nová televize bude podle Železného „poskytovat přímé informace, protože ty dodatečné diváky matou“, a bude „oboustranná“, což zase znamená, že do velké míry bude spoléhat na obsah dodávaný diváky a jejich následné reakce. Nový kanál by měl vysílat v pěti živých blocích 24 hodin denně – s hlavním zaměřením na prime-time – a být celoplošný. Pro to ale potřebuje být v terestrickém vysílání, kde pro takový subjekt momentálně není místo. „O tom právě jednáme,“ říká Milkovics s tím, že kromě pozemního digitálního vysílání bude jeho program sledovatelný také v neplacené nabídce kabelových televizí a na internetu. Vysílat by se podle Milkovicse mělo začít za dva a půl měsíce. Tomu ale má předcházet vydávání stejnojmenného časopisu, který má být už od května distribuován zdarma pro registrované zájemce, prozatím v nákladu 15 tisíc výtisků. Projekt kromě vysílačů nemá ani licenci, sídlo, natož zaměstnance. „Momentálně intenzivně hledáme novináře i ‚tváře‘,“ říká Milkovics s tím, že novinářský tým má mít 15 až 20 lidí. Televizi Z24 bude provozovat nová firma, ve které má Milkovics 85 procent a Železný 15 procent. Za nimi ale stojí investoři, jejichž jména ovšem taky „nemohou být zveřejněna“. Přitom má jít o projekt až za 100 milionů korun.

Milkovics zatím provozuje minoritní televize Mňam a Mňau. Železného poslední „angažmá“ – v TV Pohoda a Barrandov – skončila neúspěchem.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia