Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zpívánky nejsou automaticky divácký hit

Televize Nova stáhla ze sobotního prime timu licenční formát hudebního pořadu Chart Show. Pokus o celovečerní hitparádu písniček, kdy vyhlášení patnáctimístného žebříčku zabralo přes dvě hodiny, se postupně propadal ve sledovanosti. Na začátku vypadal jen průměrně: první díl s Karlem Gottem se dostal přes 600 tisíc diváků. Ale pak už následoval sešup a rozhodnutí vyklidit bitevní pole padlo, když pořad navzdory intenzivní propagační masáži přilákal jen 370 tisíc lidí. Na Slovensku přitom Chart Show funguje lépe. Co se stalo?

Vlastně nic překvapivého. Panevropské televizní show ublížilo její české zpracování. Komentáře přizvaných celebrit k tuzemským i světovým hitům byly tak plytké, že to byla spíš šmíra než oslava geniální tvorby. Nenašlo se jednoduše moc lidí, které by zajímal názor modelky Simony Krainové na skladbu Levandulová. Formát velí, že by hitparádu měly prokládat různé zábavné úkoly pro hosty, ale ani tady se vyrábění humoru nějak nedařilo. A pokud třeba díl o slavných duetech dospěl k tomu, že nejlepší písničkou jsou Holky z naší školky, které navíc dorazil zazpívat jen jeden ze dvou interpretů, jen to potvrzuje, že se dramaturgie minula s očekáváním cílové skupiny. Mladí tenhle pořad odzívali. Na zpívánky Standy Hložka teenagery dávno neulovíte.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Reklama
MMcite

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu