Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Výživoví poradci mají náš respekt

O zdravou výživu se zajímají dvě pětiny internetové populace, častěji jsou to ženy než muži. Avšak skutečně zdravě se stravuje pouze pětina lidí. Ostatní uvádějí, že se stravují různě, podle okolností (téměř 2/3) nebo vyloženě nezdravě, a to zejména muži a lidé s nižším vzděláním. Nejvíc informací o zdravé výživě získáváme od známých, kolegů a přátel, dále z článků na internetu a také z časopisů a novin. Pětina lidí někdy využila služeb výživového poradce. Více než třetina z nich za tyto služby platila. Zaplacené částky jsou velmi variabilní, od 200 Kč do 12 000 Kč, bez ohledu na čas a objem služeb. Velká většina klientů byla s radami a doporučeními ohledně stravování a zdravého životního stylu spokojena. Za největší přínos respondenti považují sestavení jídelníčku na míru, rady a doporučení ohledně stravování a následný úbytek váhy. Naopak nespokojeni byli ti, kteří od výživového poradce nedostali žádné nové informace, nedostavil se žádný výsledek ve formě úbytku hmotnosti nebo poradce nepůsobil jako profesionál. O užitečnosti výživových poradců je přesvědčeno více než 70 % dotázaných. Převažují dva hlavní názory – každý si může dát poradit, co je přímo pro něj nejlepší, a dále to, že poradci jsou potřební zejména pro lidi s velkým problémem (jsou hodně obézní, nemohou jíst některé potraviny apod).

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)