Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vydejte se do teplých krajin!

Chodce procházející ulicí Národní v centru Prahy v uplynulém týdnu možná zaskočil podivný zasněžený automobil s 3D aplikací zobrazující zamrzlého surfaře. Při bližším ohledání kolemjdoucí zjišťuje, že karoserie vozu slouží také jako návěstidlo. Dozví se, že v Dubaji je právě 28 °C, rozpozná hashtag #staysunny. Zasněžená karoserie vybízí i k návštěvě webových stránek dubai.com. Autorem týdenní guerillové kampaně je pražská agentura Eventfactory. Zaujala vás?

Taková roztomilá legrácka za dvě padesát, což ale Dubaj úplně neevokuje.

Michal Rožek, ideamaker, Aetna

Reklama
Know

Dobrý nápad, jen přemýšlím nad provedením a zvážila bych načasování. Slunce klepe na dveře už i u nás. Myslím, že touha po úniku ze zimy je silnější někdy v listopadu, prosinci.

Lenka Pitronová, brand manažerka, Český rozhlas

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)