Vydejte se do teplých krajin!

Chodce procházející ulicí Národní v centru Prahy v uplynulém týdnu možná zaskočil podivný zasněžený automobil s 3D aplikací zobrazující zamrzlého surfaře. Při bližším ohledání kolemjdoucí zjišťuje, že karoserie vozu slouží také jako návěstidlo. Dozví se, že v Dubaji je právě 28 °C, rozpozná hashtag #staysunny. Zasněžená karoserie vybízí i k návštěvě webových stránek dubai.com. Autorem týdenní guerillové kampaně je pražská agentura Eventfactory. Zaujala vás?

Taková roztomilá legrácka za dvě padesát, což ale Dubaj úplně neevokuje.

Michal Rožek, ideamaker, Aetna

Dobrý nápad, jen přemýšlím nad provedením a zvážila bych načasování. Slunce klepe na dveře už i u nás. Myslím, že touha po úniku ze zimy je silnější někdy v listopadu, prosinci.

Lenka Pitronová, brand manažerka, Český rozhlas

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia