Chodce procházející ulicí Národní v centru Prahy v uplynulém týdnu možná zaskočil podivný zasněžený automobil s 3D aplikací zobrazující zamrzlého surfaře. Při bližším ohledání kolemjdoucí zjišťuje, že karoserie vozu slouží také jako návěstidlo. Dozví se, že v Dubaji je právě 28 °C, rozpozná hashtag #staysunny. Zasněžená karoserie vybízí i k návštěvě webových stránek dubai.com. Autorem týdenní guerillové kampaně je pražská agentura Eventfactory. Zaujala vás?
Taková roztomilá legrácka za dvě padesát, což ale Dubaj úplně neevokuje.
Michal Rožek, ideamaker, Aetna
Dobrý nápad, jen přemýšlím nad provedením a zvážila bych načasování. Slunce klepe na dveře už i u nás. Myslím, že touha po úniku ze zimy je silnější někdy v listopadu, prosinci.
Lenka Pitronová, brand manažerka, Český rozhlas