Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Firma Orion poslala blogerovi tři čokolády a chtěla po něm seriózní fotku. Ten pak udělal přesně to, co po něm výrobce čokolády chtěl.

Deníček moderního fotra … Samozřejmě. To dá rozum. Přikládám tedy nejvíc seriózní fotku, kterou dokážu.

A ještě reklamní text:

– Čokoláda Orion je mnohem lepší než třeba… no třeba jiná čokoláda, a je dokonce lepší než běžný prací prášek. 

Reklama
ČEZ

– Čokoládu Orion doporučuje devět z deseti diabetiků.

Dokonce zajdu tak daleko, že pro Orion vymyslím nějaký úderný slogan:

– Čokoláda Orion – tvého srdce šampion. (Ty vo**, to je trapný.)

– Čokoláda Orion – lepší než kamion. (No, to jsem to moc nevylepšil. Když ono se na Orion toho moc nerýmuje. Tak jinak.)

– Čokoláda Orion – káva pro chvíle pohody. (Hele, za tohle mi asi nezaplatí.)

Alena Mrázková Vypadáte tak nějak… zvláštně… Nechtělo se vám při focení na toaletu?

Lucie Cinkítková Velmi důstojná reklama! Přesto si budu dál kupovat čokoládu Ritter Sport, neboť má v názvu sport a já právě hubnu.

Tomáš Zeithaml Čokoláda Orion není žádný poblión. Až se to chytne, pošlu číslo svého účtu v soukromé zprávě.

Michal Nádeníček Já myslím, že úkol jste splnil na jedničku, v Orionu můžou být spokojeni.

Lubica Rybar Z tohoto bude v Orionu prů***.

Orion Čokoláda
Díky za slogany, Dominiku. Vzhledem k tomu, že je doporučuje 9 z 10 vašich fanoušků, budeme o tom muset opravdu přemýšlet. Za tři čokolády dobrá práce!:D

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)